Alla inlägg under februari 2008

Av Andreas - 18 februari 2008 01:27

I am  Rejected

I´m feeling  Cold

Pisst off  on you

Thirsty  I want beer

Always Horny

I´m a Bad man

All Alone

Thinking on the future

Lying Too mutch



Fuck

Av Andreas - 12 februari 2008 13:13

Jag försöker hela tiden i mitt dagliva liv ha respekt för allt och alla.

Oavsätt sitation så försöker göra mitt bästa och vara positiv.

Men ibland blir jag så j-vla trött på folks brist på respekt mot mig, att man kan betee sig hur som helst. Så jävla tråkigt och jag tar ju verkligen allt personligt fasten jag inte ska det.

Även om det gäller allt från kärleks saker till innebandy eller vänner eller vad som helst så tycker jag att många har brist på respekt när det gäller det mesta. Jag brukar försöka säga åt folk på mitt sätt men oftat blir foll sura då. undrar om jag som säger fel eller om folk kommer på sig själv att dom gjort fel och blir då sur på sig själv och tar då ut det på mig.

Jag tycker i alla fall att respekt är en av dom saker jag tycker är mest värt här i livet. Man måste respketera varandra och vara ärlig.

Ärlig är en annan sak. jag Försöker vara så ärlig jag kan så ofta jag kan.

Men ibland ljuger jag som bara f-n, inte många som vet allt om mig.

Inte många som vet igentligen vilken typ av person jag är igentligen.

Jag tror att jag ljuger för mycket om saker och ting.

Jag tror även fast man ljuger så kan man ha respekt. Även om jag skulle ljuga för alla jag känner om allt i mitt liv skulle jag ju ändå respektera dom.


1 mars till den 8 mars så kommer jag försvinna en vecka.

Ska bli skönt o åka iväg o slippa pressen från sundsvall och slippa lite stress från vissa människor.



Andreas

Av Andreas - 5 februari 2008 05:17

Vad är bäst?

Skada sig själv eller skada någon annan?


Har fortfarande mycket tankar kring livet och döden nu.

Känner inte att allt det här man vill göra i livet är viktigt längre. skaffa barn, gifta sig.skaffa hus o villa. Allt sånt känns inte viktigt. Om jag dör innan så känns det liksom inte som det gör nåt.

Mår inge bra känner jag. Lust att ge upp ibland. Eller har väl mer eller mindre gett upp att försöka se saker positivt.

Skulle aldrig ta livet av mig för det är för fegt. Sen vill jag inte att nära o kära ska bli ledsen eller. Men skulle vara skönt att ha nån att prata med, Vickan tycker jag ska ringa sjukhuset o snacka med dom. Vet inte om jag klarar av det. Förra gången jag gjorde det när jag bodde i härnösand så fick jag ingen hjälp. Då mådde jag tydligen inte tillräckligt dåligt för att få kunna få hjälp.....

Jag får väl fortsätta må såhär, ha en massa konstiga kännslor inom må. gå runt o tänka en massa dåliga eller negativa saker. Finns ju inget jag kan göra direkt.

Får väl se hur länge det håller innan man blir tokig och galen.

Kommer väl sluta med att ja tar ihjäl nån för att jag är för feg att ta ihjäl mig själv. Får man sitta i fängelse kanske man mår bättre eller nåt. Fast då kan jag ju inte spela innebandy....och då skulle jag nog bli riktigt ledsen.

Känns som att innebandyn för mig just nu är en flyktväg från dom kännslor och tankar jag har ibland. Man kommer bort o slipper tänka efter. Slipper tänka efter hur man lever livet och hur man gör sina val.

Hade tänkt börja träna också men har så lite pengar kvar så får försöka köpa träningskort nån annan gång. Lär väl bli om sådär 100 år. Innan dess har man väl dött så........Tråkigt.

Jag som hade hoppas på kunna träna och kanske gå ner i vikt och må bättre, få bättre självförtroende. Då kanske alla tankar hade försvunit. Men allt är ju en del i den onda cirkeln jag tycker jag lever i. Spelar ingen roll om jag försöker bryta den så verkar det inte gå.

Ja just nu känns livet väldigt tungt och jobbigt. Men det är som vanligt.


Andreas

Ovido - Quiz & Flashcards