Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Andreas - 7 juni 2007 14:39

sådär!!

Nu har jag äntligen tatuerat mig. Har velat göra det sen jag var 18.

Tatueringen jag bestämde mig för består av 4 tecken som betyer olika saker.


Hjärta - Står för kärlek. Kärlek till familjen o vänner.

Noten - fär att jag älskar musik. utan musik skulle jag dö.

4:an - För jag är född den 4 januari.

Innebandybollen - för att jag spelar innebandy o älskar sporten. har ju fan spelat innebandy i snart 11 år....(fan vad gammal jag är)


Jag blev riktigt nöjd med tatueringen. Han som gjorde den gjorde ett riktigt bra jobb. Grim heter han. Han jobbar på Sundsvall Tattoo Studio.

http://www.sundsvall-tattoo.com/



Tog lite bilder nyss..dock blev dom väldigt dåliga. Ska försöka lägga upp bättre senare. Men man fattar ju själva grejen då man ser bilderna.

Hej o ho



Ovido - Quiz & Flashcards