Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Andreas - 17 augusti 2007 12:55

Jag hoppas jag får roligt i helgen. selånger marknad och så har jag match på söndag med Vipers, jag är laddad som f-n.

Jag hade tänkt gå på marknaden ikväll men går nog imorgon istället. verkar som det är flera man känner som går då =)

Har fått vissa saker som jag beställde av innebandybutiken. Inte hjälmen dock, har gett pengar till erik för hans byxor som jag köpte. Så nu har man bara bra  målvaktsprylar att spela med.VIKTIGT det !

Jag är sugen på öl...får fan hålla sig tills ikväll tror jag..man kan ju inte börja dricka klockan 1 på dan..jag är ju inte 16 längre*hehe*

Nej nu ska jag spela lite nhl 07....snart kommer nya nhl spelet..fy fan vad bra det kommer vara.

Lite intresant det där att EA alltid lyckas göra nhl spelen bättre o bättre för varje år som kommer. Kommer bli en dyr månad med spel..GTA 4 och Halo # kommer ju också ut nu.....inte billigt att ha roligt.

Ovido - Quiz & Flashcards