Alla inlägg den 10 september 2008

Av Andreas - 10 september 2008 23:28

Så har jag äntligen fått jobb!!

Super skönt att få pengar och göra rätt för sig.

Innan jag fick jobbet så gick jag en kurs jag kallade må-bra kursen.

Så vart har jag fått jobb undrar du?Jo faktiskt på samma ställe där Viktoria jobbar, nämligen Telenor Kundjtänst.

Fick jobbet 2 timmar efter jag varit på intervjun.

Så nu går jag utbildning i 5 veckor och lär mig alla program man andvänder.


Innebandy korpen har börjat igen.

Kul o röra på sig. Spelar som utespelare nu och det är ju mycket svårare än o vara målvakt som jag brukade vara.

Vi har förloat våra första match men kommer komma igen i dom andra matcherna. Nu ska jag strax sova, jag har hört man måste lägga sig tidigt när man jobbar.


Andreas

Ovido - Quiz & Flashcards