Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Andreas - 24 juni 2009 00:42

Så var det dags igen..jag ska flyga..hatar verkligen det, Det värsta som finns. Mitt mående är ingeting jämfört med vad jag hatar att flyga.

Får verkligen döds ångest och panik. Nu ska jag bara flyga till riga på torsdag morgon och det tar 45 min dit. Men sen ska jag hem också.

Jag är mest rädd för planet ska störta och att jag dör. Kännslan av att inte ha någon kontroll är det som styr min räddsla tror jag. Men det är bara bita ihop och tåla det. Brukar tänka att när jag är på planet att jag ska ha sjukt roligt dit jag är på väg. Sist jag flög var till gran canaria, och då hade jag sjukt roligt med morsan i 2 veckor. Nu i riga blir det bara mellan torsdag-söndag. Men ska ha roligt då med. Om jag överlever flygresan.

Om jag nu skulle dö i en flygplanskrasch eller liknande vill jag bara tacka alla mina underbara vänner och människor man stött på i mitt 27 åriga liv.

Alla flickvänner och div löst folk man haft sex. Dom som hatat och älskar mig samtidigt. Visst har man haft dödslängtan och självmordstankar, men det är nåt helt annat än o dö i en flygplansolycka.

Tack till min kära far med som stått ut med mig.

Dör jag så vill jag att nån hård låt spelas på min begravning. Typ "tear away" med gruppen drowning pool. Se till o lös det nån*hehe*

Dom som vill får komma på min begravning. Alla som träffat mig är bjudna.

Nej får hoppas jag överlever, och inte har för mycket panik. Har fått medicin som ska hjälpa. Hoppas verkligen den gör det...

Kommer säkert gråta en massa och gå på toa som jag gjorde sist. Fick sitta o hålla morsans hand när dom startade och landande. Så jävla läskigt!

Men åker imorgon till Stockholm och sen på torsdag morgon till Riga Lettland.

Ska försöka lägga ut bilder på FB när jag får chansen. Så håll koll på min FaceBook. Nej nu ska jag packa det sista och sen sova. Tack och hej för mig än så länge.


Massor av kramar till alla från en livrädd Andreas.

Ovido - Quiz & Flashcards