Direktlänk till inlägg 18 juni 2007

Min Resa

Av Andreas - 18 juni 2007 00:29

Har funderat ett tag nu på att göra en resa runt i sverige.

Åka till dom 3 stora städerna i sverige på ett eget äventyr. Jag känner stark jag vill vara själv o upptäcka nya saker. Stockholm---Göteborg---Malmö är dom städer jag hade tänkt resa till. Kan hända jag hamnar nån annanstarns.

Efter allt chattande man har hållt på i alla år så har man ju en del kontakter runt om i vårat avlånga land.

Jag har aldrig varit i Malmö nångång. Som mest söderut har jag varit i Gbg- Där var det väldigt trevligt måste jag säga. Stockholm har väl alla varit i nångång så...


Mitt enda problem är att jag har ju inte direkt nån inkomst som kan hjälpa min resa att bli av. Om nån har nån bra ide på fixa snabba pengar så kan ju dom maila mig. down__below@hotmail.com


Den enda som jag pratat om det här är med är Vickan och jag tror hon inte var så positiv. Jag kan förstå att hon inte vill att jag ska resa bort o runt i sverige ett tag. Ingen aning själv hur lång tid jag blir borta...Så länge det behövs för jag ska finna innre frid..eller nåt.


Bara jag hade haft ett jobb så hade jag kunnat åka nån helg..men det är de som är lite av grejen..jag vill vara borta en längre tid..typ nån månad eller så. Vill inte stressa med att se saker. Här i sundsvall är det samma sak hela tiden, samma folk.

Efter 25, snart 26 år så blir man less.

Visst jag har varit på andra städer o andra länder förut. Men det här är en helt annan sak. Här är jag själv, jag känner att det här är nåt som kommer få mig att känna mig mera mogen och mera vuxen.

Jag ska försöka spara ihop pengar..men så bra som jag är på spara pengar så tar det nog 1 år innan jag har så jag klarar mig. Summan jag tänkte är 10 000. Det borde kunna täcka allt när jag reser.

Får se när det blir av bara...för det ska bli av, nångång....



 
 
Ingen bild

...

21 juni 2007 20:35

hoppas du får göra din resa, men jag följer gärna med...;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 10 juli 2010 16:06

Så man är 28 år just nu och varit ett tag.   Livet verkar just nu gå ut på vem som ska supa mest eller skaffa mest barn,   Får det intrycket av folk omkring mig. Dom flesta festar jämt eller så skaffar dom barn. Men jag vill ha mer, jag vil...

Av Andreas - 30 april 2010 11:32


Så som en del kanske hört och sett så har jag fått en kraftig infektion i kroppen. Då min hud är väldigt känslig för vilken årstid det och att den lätt blir torr så är det mindre bra om jag får en infektion. Har fått en nu som jag annars vanligtv...

Av Andreas - 16 februari 2010 00:08

Längesen man bloggade,   Funderar mycket på framtiden, och saker som varit bakåt i tiden. Jag kommer alltid fram till om jag verkligen gjort rätt val i mitt liv. Ofta så känns det som man gjort fel val gällane barn/familj -kärlek. Jag kunde...

Av Andreas - 18 januari 2010 14:07

So I got this idea. I thought of it when I was sitting in the bus to Stockholm like a year ago I always wanted to be famous, to be somebody in other eyes. To have respect and to help people.So I was sitting on the bus and trying to think –w...

Av Andreas - 17 november 2009 20:21


Så en del har gnällt på jag bloggar för lite, så här kommer ett inlägg. Har flyttat till egen lägenhet nu i Sundsvall. Mycket trevligt komma hemmifrån och komma ifrån Timrå. Bor just nu då ensam i en etta i skönsberg. Har gått 2 veckor och j...

Ovido - Quiz & Flashcards