Alla inlägg den 13 mars 2007

Av Andreas - 13 mars 2007 03:23

Så har man gjort som alla andra..jag har skaffat en blogg.Får väl se hur ofta jag kommer orkar skriva här men ska försöka skriva när jag har lust & tid.Lite tråkigt känns det i alla fall att det är uppehåll i innebandyn till helgen...är ju dagbladscupen som jag ska kanske spela i. Men får se vad kroppen säger.Jag är ju så j-vla förkyld nu. Går runt o hostar huvudet av mig. Känns verkligen som huvudet ska lossna eller sprängas när jag hostar som värst.När jag väl hostar så kommer det sånt där läskigt grön slemm som sitter i halsen..inte så jävla upphetsande direkt..Måste försöka skriva på o lämna in soc papperna imorgon..men känns så jävla jobbigt..min motivation ligger verkligen på botten nu när det gäller att söka jobb & såna där "jobbiga" saker. Men får väl ta mig i kragen o angagera mig lite.Nu ska jag f-n ta o försöka sova, sover grymt dåligt när jag är sjuk o fökyld. Ingen som vet nåt bra sätt att bli frisk???Andreas

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards