Alla inlägg den 19 mars 2007

Av Andreas - 19 mars 2007 23:34

Spelade cup i helgen som var med grabbarna i DreamTeam laget. Var dags för årets upplaga av Dagbladscupen som vi i Vipers tyvärr inte var med i..men jag stod i mål för Dreamteam laget som sagt. Lite Resultat då:Första matchen mot Hävarna så förlorar vi med 6-0Känndes som alla var lite trötta o inte hade direkt vaknat.Laget hävarna vi mötte kändes inte direkt som ett jätte bra lag tycker jag.Inte för ett som ska spela i div 1 korpen i alla fall. En del misstag från mig gjorde så det blev några lätta mål för motståndarna.Andra matchen mot Bk Rangers som spelar i div 2 vann vi ganska lätt mot.Jag släppte in en del konstiga mål på slutet av matchen men laget i dreamteam gjorde en riktigt bra match.Sista matchen på lördagen var mot Blue Stars som spelar i samma div som oss i vipers. Jag själv trodde på förlust men dreamteam laget spelade riktigt bra dne här matchen också. Fort o snabbt går det så vi leder med 1-2. Sista målet känns som jag ska ta på mig. Släpper en fet retur till motståndarna som bara behöver peta in den i mål.Riktigt jobbigtEftersom vi spelade så bra på lördagen så gick vi vidare till gruppspelet på söndagen.Där mötte vi först Expancel och vi gav det här laget en riktig match som heter duga. Trots förlust med 4-0 så spelade ala i laget väldigt bra mot ett Expancel som tydligen vunnit massa cuper. Vi lyckas hålla nollan i kanske 20 min eller nåt liknande men när vi väl släpper in förta målet så rinner det in 3 till.Allra sista matchen i cupen spelar vi mot Pink Panties.Den matchen ska vi bara glömma för det verkade som ingen brydde sig eller ville försöka spela innebandy. vi förlorar med 0-5. Sammanlagt en riktigt rolig innebandy cup. Skönt för mig att stå i mål o få bra träning.Blev faktiskt väldigt imponerad av DreamTeam laget och spelarna där. Finns många där som platsar i Vipers.Får se vilka som spelar där nästa år....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards