Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Andreas - 14 maj 2007 22:59

kännde mig lite tvungen att skriva om min lördag som jag hade i helgen..var väldigt trevlig.


Började med att jag , pierre o marre (pierres flicka) vi gick ner till biteline o skulle äta gott o kolla på sverige matchen.

Där hade vi grymt trevligt. Pierres bror o hans flicka kom också ner, alex var där också o vi alla satt o kollade på hockey.

Sen efter vi ätit så drog jag , pierre,marre o alex hem till viktoria.

Eftersom jag blev så mätt i magen av maten så visste jag inte riktigt om jag pallade gå ut sen men jag blev bättre.Vi började spela lite wii men sen blev det poker o sprit*hehe*

Mötte alex i heads up men jag orkade inte bry mig i att vinna för jag var tvungen att byta om om jag skulle ut på krogen.

Var ut på lite olka ställen. ( 360 , dalltons , aveny)

Jag hade innan bestämt mig att jag skulle gå o kolla in aveny eftersom det var längesen jag var där.

Aveny var riktigt soft...en del äldre fina damer..(blackjack bordet)

Efter jag blivit less på vara ute så köpte jag en varmkorv med både boston gurka o räksallad..fy fan vad gott...=)

Annars blev det en ganska dyr kväll eftersom jag spelade bort en del pengar överallt på alla blackjack bord..men men..går man ut så gör man=)

känns som det blir aveny igen nångång..

Ovido - Quiz & Flashcards