Alla inlägg den 22 maj 2007

Av Andreas - 22 maj 2007 15:13

Today hero´s will be made.


Träningsmatch mot Mix Fm ikväll...måste säga jag är små nervös..

Laget som vi i vipers ställer upp med är ju långt från det vanliga..

Men det går säkert bra..pierre har nog tagit ut en seger i förskott.men jag tror dte beror mycket på vad mix har för lag ikväll. Vipers kommer ha 7 utespelare. Men jag antar o hoppas vi är bättre på spela.


Ringde förut idag o bokade en tid för att försöka (igen) tatuera mig..Hoppas den här gången jag inte blir dålig..

Nästan bestämt mig för vilken tatuering jag ska göra..antar att det kommer bilder på tisdag om det blir så att jag gör den då=)

Lärt känna lite nytt folk dom senaste dagarna.Mycket trevlig måste jag säga. Roligt att träffa nytt folk och få byta erfarenheter med dom.

Nu snart ska jag ner till stan o hjälpa pierre att köpa en ny innebandy klubba. Ska bli roligt att se hur Marre spelar matchen ikväll. Bara sett henne spela då vi lirar på söndagsbandyn..-Intresant-


Om vi inte hörs...då syns vi.


Puss på alla

Ovido - Quiz & Flashcards