Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Andreas - 22 oktober 2008 09:48

Jag bara nån gång kunde vara otrevlig,

Alltså mot människor som varit dumma eller otrevliga mot mig.

Om jag bara kunde be dom hålla käften eller dra åt helevet.

Men jag kan aldrig göra det, känner mig dum om jag gör sånt.

Mitt prolem är att jag vill alltid vara andra till lags och har ofta svårt att säga nej eller bli arg, kanske det som gör att jag inte får mina "jag är förbannad för den här människan är en idiot kännslor"

Jag har hela mitt liv gjort så att jag sväljer saker och sen inte pratar ut om det, oftast för jag inte orkar med konflikten eller tycker det är för jobbigt.

Har dock insett att jag måste börja säga ifrån mera och börja bli lika otrevlig tillbaka som vissa är mot mig. Som en viss person sa igår till mig...whats goes around....

Jag har kanske för högt tålamod gällande människor.

Ska i alla fall försöka vara mera otrevlig och be mera människor far och flyga.

Jag startar nog med det idag på jobbet(tur man jobbar kväll)


En annan sak som dock är rolig....är att jag fått lön..wiiiiiiii

Är otroligt stolt över mig själv angående jobbet och alla turer som varit runt hela grejen.

Jag får se hur jag gör med att bli sjukskrive, inget jag vill men ibland känns allt sjukt jobbigt. Jag är inte riktigt vid -jag vill dö stadiet-, men saker är otroligt jobba, blir inte lättare av att man inte riktigt kan få hjälp.

Stå på vänte listor för träffa rätt folk o bla bla bla,

Känns som man måste extremt sjuk för få hjälp.

Nu är jag kanske sjuk men inte super extrem, vill gärna ha nån att prata med om allt som finns inom mig- För vissa saker kan man inte prata med sina nära och kära om. Eller folk övrhuvudtaget som känner mig, det känns bara fel. Dock har jag lärt mig att JAG inte är fel =)


Jag såg nhl matchen inatt mellan toronto - anaheim.

Varför fan byta in curtis joseph på strafflggäningen???

Tur han var bra.eller inte!  Han släppte in 2 straffar av 2 möjliga så självklart förlorade rätt lag. Han såg fastfrusen ut på isen, vet om det är för han börjar bli seg gamm gubben =)


Tankar angående innebandy:

Starta nytt lag med en jobbarkompis eller börja spela i ett "riktigt" lag i div 4 här i Sundsvall, har blivit erbjuden spela med dom varje gång jag gör en träning. Kul att man får lite cred sådär av en del folk som tycker jag är en duktig målvakt.


Andreas

Ovido - Quiz & Flashcards