Alla inlägg den 1 april 2008

Av Andreas - 1 april 2008 13:10

Varför mår jag som jag gör?

Funderar kring den frågan dagligen nästan, vad får mig att ibland tappa huvudet, tron kring mitt eget liv och levnadsätt.

Mår jag dåligt för jag får höra så mycket skit och att jag umgås/umgåtts med folk som mår så jävla dåligt själva att jag undermedvetet påverkas av dom och deras kännslor.

Blir irriterad på folk som man vet mått dåligt eller mår dåligt och man har försökt hjälpa dom så gott man kan. o man får bara skit tillbaka. Sånt stör mig jävligt mycket.

Inte många jag kan prata med om hur jag mår tyvärr, skulle velat prata med nån som inte tillhär mitt dagliga liv eller min kompiskrets. Tror det är lättare o prata med nån om mina kännslor som inte känner mig på det sättet som alla andra gör.


Mår i alla fall lite bättre nu än förut om man kan säga så.

Har inte lika många dåliga dagar som förr.


Ovido - Quiz & Flashcards