Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Andreas - 5 juli 2009 02:23

Hade skrivit massa text..men orkade inte....


Överlevde flygresan när jag var i Riga i alla fall....

Just nu är jag bara tom ledsen och sviken. Sårad som fan och lite deppad.

Hatar kärleks problem. Hatar känna mig ensam. Hatar alla som har barn och familj och en lycklig människa att leva med.

Vill också känna mig lycklig och ha en härlig flickvän som inte sviker mig då jag mår som sämst.....Verkar inte finnas nån där ute för mig.

Verkar som min livslängd i förhållande är 4 år...sen orkar inte tjejen med mig nå mer. Var så med både V & S.

Haft nya på gång men det verkar skita sig. Fel på mig hela tiden.....hur fan kan jag ens stå ut med mig själv när ingen annan gör det.

Som Sussie sa,,,det är inte fel på dina ex..utan det är dig...

Måste ju vara så....


Ante



Ovido - Quiz & Flashcards