Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Andreas - 25 juli 2009 16:29

Jag älskar spotify!

Bästa musik programet som finns.

Det är som youtube fast med bara musik och sjukt mycket bättre.

Andvänder det typ varje dag hela tiden nu. Fått tillbaka mina högtalare av Vickan också så nu slipper jag andvända mina stora hörlurar.


Grattis Emma till sin lilla son Elias som är super söt.


Grattis till Isabell som fyller 18 snart =)


Har börjat en praktik via ams som jag går på nu.

Är i en butik i Birsta City som heter Rocks.

Dom säljer musik, filmer och data/tv -spel.

Riktigt roligt, sånt jag gillar att göra. Stå i en butik och hjälpa kunder.

Dom som jobbar där är ett härligt gäng grabbar. Ja det är bara killar. Blir en hel del skitsnack men jag lär mig samtidigt också väldigt mycket där.

Får se hur länge jag får vara där för ams. 2 månader har jag fixat papper på i alla fall så.


Lirade innebandy i onsdags första gången för sässongen också. Tränade med korpen laget Blu Bianco(i alla fall delar av dom)

Dom lirar i samma div som oss nu i korpen så det kommer bli roligt att spela mot dom. Specielt man känner några i det laget. Alltid mera viktigt att vinna då.

Har ett annat projekt på gång också men får se om det går i lås.

Jag hoppas det. Inget jag tjänar pengar på men det skulle vara otroligt roligt om det blir av.


Fick veta då jag varit på EEG att dom inte såg några spår av epelepsi i hjärnan. Så jag måste inte äta nån medicin. Mår rätt bra nu ändå tror jag. Inte direkt så man känner efter.

Tur man har roligt folk att umgås med. Puss på dig <3


Nej nu vill man tiden ska gå fort så innebandy sässongen kör igång. Är riktigt spel sugen.


Andreas

Ovido - Quiz & Flashcards